Nawet najlepszy sprzęt nie spełni oczekiwań, jeśli zostanie źle dobrany, i nie zadziała poprawnie, jeśli nie będzie odpowiednio skonfigurowany. Naszym nadrzędnym zadaniem jest zaprojektowanie i wdrożenie systemu komputerowego indywidualnie dla każdego Klienta oraz pełna obsługa posprzedażna. Misją jest ciągłe podnoszenie jakości wykonywanych usług. Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych Klientów najważniejsza jest ciągła, stabilna praca systemu i na tym koncentrujemy nasze działania wdrożeniowe, a także serwisowe.

  • Zaprojektujemy system komputerowy
    Dzięki dużemu doświadczeniu jesteśmy w stanie dokładnie rozpoznać Państwa potrzeby i zaproponować system spełniający je w maksymalnym stopniu, z możliwością późniejszego rozwoju, uwzględniając aktualne możliwości finansowe.

  • Wykonamy instalację okablowania
    Nasze instalacje cechuje duża dbałość o wykonanie okablowania systemowego. Solidne wykonanie minimalizuje prawdopodobieństwo awarii powodujących przestoje, a elementy podlegające zużyciu montujemy w sposób ułatwiający szybką wymianę.


  • Dostarczymy i skonfigurujemy sprzęt
    Staramy się jak najlepiej poznać wszystkie oferowane produkty, aby z każdego urządzenia mogli Państwo korzystać w jak najszerszym zakresie. Tylko poprawna konfiguracja każdego urządzenia z osobna zapewnia działanie całego systemu zgodnie z oczekiwaniami i bez przestojów.

  • Przeszkolimy obsługę sprzętu
    Współcześnie produkowany sprzęt jest bardzo przyjazny w obsłudze. Jednak nawet najlepiej napisana instrukcja obsługi nie zastąpi dobrze wykonanego szkolenia, w trakcie którego zwracamy uwagę na wszelkie znane nam pułapki mogące zakłócić pracę, a także przydatne funkcje, których istnienia często Państwo nawet nie podejrzewają. Szkolenia prowadzimy praktycznie zawsze u Klienta, w miejscu instalacji, na tym sprzęcie, który będzie używany do codziennej pracy.

  • Przeszkolimy obsługę systemu komputerowego
    Szkolenie na oprogramowaniu jest najważniejszą częścią całego wdrożenia. Operator programu - szczególnie w instalacji dla typowego sklepu - staje się jednocześnie administratorem całego systemu. Samodzielne uczenie się systemu z instrukcji obsługi w zasadzie wyklucza poprawne uruchomienie całości. Wykonujemy wieloetapowo szereg prac szkoleniowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta, wykonywanych w trakcie rzeczywistej pracy systemu. Mniej więcej połowa szkolenia następuje przed, a reszta po uruchomieniu danej placówki.

  • Będziemy asystować przy uruchomieniu
    Często spotykamy się z informacją od Klientów, że firmy wdrożeniowe zainstalowały system, ale nie pojawiły się przy uruchomieniu. Dla nas jest to niedopuszczalne. Z jednej strony robimy wszystko, aby system wystartował bez zakłóceń, z drugiej strony zdajemy sobie sprawę, że już sama obecność serwisu przy uruchomieniu powoduje mniejszy stres, a drobne błędy wykonywane początowo przez obsługę, bez szybkiej pomocy urastają do problemu wielkiej wagi. Trzeba jeszcze dodać, że dla nas nie ma lepszej satysfakcji, jak widok sprawnie działającego systemu, w który władamy mnóstwo pracy i osobistego zaangażowania.

  • Zapewnimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na dostarczony sprzęt i oprogramowanie
    Nasza praca nie kończy się wraz z uruchomieniem systemu. W skład systemu komputerowego dla sklepu wchodzi często kilkadziesiąt różnych urządzeń, i mimo stosowania możliwie najlepszego sprzętu nie można wykluczyć awarii. Staramy się nie dopuścić do zakłóceń pracy systemu poprzez szybkie interwencje serwisowe i w razie potrzeby instalujemy sprzęt zastępczy.
    Serwis oprogramowania polega głównie na rozwiązywaniu problemów użytkownika poprzez porady telefoniczne, zdalną pomoc przez internet, a w razie potrzeby interwencję w miejscu instalacji.

 

Zapraszamy do współpracy!